Ontdek de kansen van esports!

Hoe gaat esports zich ontwikkelen en wat zien we daarvan terug in Nederland? Hoe verhoudt zich dit tot de ontwikkelingen in de entertainment industrie (uitzendingen, digitale kanalen en gaming)? En wat gebeurt er in andere landen in en buiten Europa?

Kortom; waar moet je als sponsor, speler of rechtenhouder op inzetten om succesvol te zijn in de markt van esports?

Trends & ontwikkelingen

In ongelofelijk tempo groeit de esports-industrie naar 1,5 miljard dollar in 2020. Welke cijfers en trends zitten achter deze groei en welke invloed heeft deze industrie op ons leven? Toonaangevende partijen geven unieke inzichten in deze sterk opkomende markt.

Overview van de markt

Trends & ontwikkelingen

In ongelofelijk tempo groeit de esports-industrie naar 1,5 miljard dollar in 2020. Welke cijfers en trends zitten achter deze groei en welke invloed heeft deze industrie op ons leven? Toonaangevende partijen geven unieke inzichten in deze sterk opkomende markt.

Overview van de markt

Fan engagement & experience

Hoe binden merken en organisaties de Millennials en Generatie Z? Deze huidige generatie groeit op met esports, zaak dus voor merken en organisaties om deze ontwikkeling te begrijpen en te omarmen. Hoe zetten PSV en haar partners esports in om fan engagement te verhogen?

Kennismaking met de doelgroep

Fan engagement & experience

Hoe binden merken en organisaties de Millennials en Generatie Z? Deze huidige generatie groeit op met esports, zaak dus voor merken en organisaties om deze ontwikkeling te begrijpen en te omarmen. Hoe zetten PSV en haar partners esports in om fan engagement te verhogen?

Kennismaking met de doelgroep

Veranderingen in het medialandschap

Waar in de traditionele sport de grote mediamagnaten strijden om uitzendrechten, wordt esports massaal online gevolgd via Twitch en Youtube. Wie zijn de belangrijkste partijen in dit medialandschap en waar ligt de toekomstige waarde voor rechtenhouders?

Esports & gaming touchpoints

Veranderingen in het medialandschap

Waar in de traditionele sport de grote mediamagnaten strijden om uitzendrechten, wordt esports massaal online gevolgd via Twitch en Youtube. Wie zijn de belangrijkste partijen in dit medialandschap en waar ligt de toekomstige waarde voor rechtenhouders?

Esports & gaming touchpoints

Kansen voor commercie & sponsoring

De millennials, en zeker Generatie Z, zijn moeilijk te grijpen doelgroepen voor grote merken. Welke mogelijkheden biedt esports hiervoor en wat is een effectieve aanpak? Kortom; welke keuzes moet je als marketeer in esports maken om succesvol te zijn?

Inspiratie voor jouw organisatie

Kansen voor commercie & sponsoring

De millennials, en zeker Generatie Z, zijn moeilijk te grijpen doelgroepen voor grote merken. Welke mogelijkheden biedt esports hiervoor en wat is een effectieve aanpak? Kortom; welke keuzes moet je als marketeer in esports maken om succesvol te zijn?

Inspiratie voor jouw organisatie

300 sportprofessionals

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vulputate vehicula sollicitudin. Aliquam rutrum aliquet nisl sit amet viverra. Nunc ac augue nunc.

300 sportprofessionals

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vulputate vehicula sollicitudin. Aliquam rutrum aliquet nisl sit amet viverra. Nunc ac augue nunc.

300 sportprofessionals

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vulputate vehicula sollicitudin. Aliquam rutrum aliquet nisl sit amet viverra. Nunc ac augue nunc.

300 sportprofessionals